gazeta dziennik polski

gazeta dziennik polski

Jak zrobić Book Tour – Krok 1

Jak zrobić, że nowa książka hitem? Bestsellerem jeszcze? Promocja, oczywiście. Ten artykuł jest pierwszym z serii ośmiu artykułów, które pomogą Ci zrobić udaną promocję książki turystycznej.

Wszyscy mamy nadzieję, każda nowa książka będzie „ten” jeden, jeden, który uruchamia naszą karierę, wprowadza nas poeta , historyczna prozaik, pisarz na ekonomii, ekspert w skuterach.

Co dziś przemysł mówi nam, że jest to po prostu nie zdarza. Przeminęło jest dzień, w którym piszą autorzy książki i publicyści promować je. Może to zmienić z Harry’ego Pottera. Wszystkie te wywiady i partie północy księgarni czy może to zmienić za pomocą globalnej gospodarki i konkurencji z każdej innej książki na całym świecie. W 2006 roku było około 172 tysięcy tradycyjnie opublikowanych książek w Stanach Zjednoczonych i prawie 20000 w Kanadzie.

Od tamtej pory jest łatwy, tani print-on-demand (POD) stale zwiększa liczbę własny opublikowane tytuły dostępne również. Niezależnie od tego, która sprawia, że ??prawdziwe liczby nowych książek wydanych w roku, w Ameryce Północnej około ćwierć miliona albo pół miliona niczyich szans po prostu ukryć, że duże są wciąż dość nikła, zwłaszcza gdy czynnik w prawie ćwierć miliona angielski książki językowe również dostępny w Australii, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii!

Niezależnie od powodu, autorzy dzisiaj trzeba podjąć sprawiedliwą część odpowiedzialności za powodzenie tego „nowego dziecka”, którą dostarczają do świata. Promocja trwa wiele kształtów, a ja powiem ci, jak wziąłem potężny skok z mojego poziomu komfortu w wirtualnym świecie i planowanych oraz przeprowadził Alberta w świecie rzeczywistym objazd książka dla mojej najnowszej powieści historycznych dla młodych czytelników – Longhorns i Outlaws.

Wszystko zaczyna się, oczywiście, z rozmów z wydawcą.
napisane przez: